Lyhytvideot ovat vallanneet kanavat ja ruudut. Ihmiset haluavat aitoja tarinoita, eivät kiillotettuja brändipuheita. Samaan aikaan markkinointipäättäjillä ja asiantuntijabrändeillä on haasteena sisällöntuotanto, kun aika ja resurssit ovat kortilla.
MAU auttaa tuottamaan videosisältöä, joka toimii sekä orgaanisesti että mainonnassa.
Kevyt, puhelimella toteutettava tuotantotapa tekee videotuotannosta nopeaa ja ketterää.
MAU:n ydinajatus:
• Kevyt ja ketterä tuotantoprosessi
• Sisältö, joka toimii orgaanisesti ja maksetusti
• Yhdistelmä luovaa lyhytvideo-osaamista ja liiketoimintaymmärrystä
MAU:n perustajat Saana ja Matti tuovat tiimiin vahvan kokemuksen ja näkemyksen.
Saana toimii toimitusjohtajana ja lyhytvideostrategina, Matti pitkän linjan markkinointiyrittäjänä ja neuvonantajana.
Saana Nieminen
CEO & Co-founder
saana@mauagency.fi
+358 40 417 6198
Lyhytvideomarkkinoinnin strategi, jolla on taustaa sekä B2B- että B2C-markkinoinnista. Kouluttanut satoja brändejä hyödyntämään lyhytvideoita. Yli 12 miljoonaa orgaanista näyttökertaa lyhytvideomediaa lähtenyt on Saanan kynästä.
Totte Pajuniemi
Junior Creative
totte@mauagency.fi
Muistatko ajan, jolloin ensimmäiset Youtube-vaikuttajat tulivat? Totte aloitti editointityönsä silloin. Totten kiinnostus pop-kulttuurin ilmiöistä sekä kauppakorkeakoulun käynnissä olevat opinnot tekevät hänestä loistavan Junior Creativen MAU:n tiimiin.
Matti Hirvonen
Advisor & co-founder
Pitkän linjan markkinointitoimistoyrittäjä (Mediashake) ja kokenut digitaalisen markkinoinnin ammattilainen. Matti on nähnyt käytännössä yritysten haasteet mukautua nykyaikaisen sisällöntuotannon vaatimuksiin.
MAU:lla Matin rooli on auttaa tiimiä kasvun haasteissa.






